Vi samarbeider med Skandinavias ledende aktør innenfor digitale ordresystemer – Weorder – som leverer nettbutikker og apper skreddersydd for bransjen.
Systemet er i bruk på en rekke store og små restauranter, kafeer, utesteder og kantiner fra Hammerfest til Stavanger og er gjennomprøvde gjennom flere års drift.
Løsningen er fullintegrert med Lightspeed / Gastrofix. Det betyr at du administrerer menyen og mottar innkommende ordre i Gastrofix, slik at systemet er mest mulig effektivt i bruk og hjelper deg å strømlinjeforme din drift. Bestillinger blir automatisk printet ut på kjøkken/barprinter.
I denne guiden kan du se hvordan du setter opp integrasjon til Weorder.
Pris for integrasjonen
Drift/vedlikehold kr 299 pr mnd
Etablering kr 990
1. Aktiver API-modul
Når du er logget inn i Lightspeed Backoffice, gå til Operatør --> API-tilkoblinger
Aktiver "Professional"-modulen. Dette er pakken du trenger for integrasjon til bestillingsløsninger.
Huk av de avdelingene du ønsker å bruke til integrasjon. Deretter må du huke av at du trykker du "Start abonnement"
2. Sett opp tilkobling mot Weorder
Fra listen over tilgjengelige tilkoblinger, finn Weorder og trykk på blyant-ikonet til høyre for å starte oppsettet.
Velg hvilke avdelinger du vil gi Weorder tilgang til, og deretter "Generer brukernøkkel"
Du får så opp en brukernøkkel. Denne må du kopiere og lagre.
Send den til support@barcontrol.no for videre oppsett. Vi tar da dialogen videre med Weorder og sørger for å sette opp sømløs integrasjon.
Kommentarer
0 kommentarer
Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.