Hvis du får feilmeldingen "Kunne ikke koble til hovedkasse" på ekstrakassene, kan det være flere årsaker.
Først kan det være nyttig å forsøke å lukke appen helt på ekstrakassene og starte de på nytt.
- Fra Hjem-skjermen sveiper du opp fra bunnen av skjermen og stopper på midten av skjermen.
- Finn appen du vil lukke blant vinduene (Lightspeed).
- Sveip opp på appens forhåndsvisning for å lukke appen.
Videre feilsøking:
1. Det første du bør sjekke, er om iPaden som ikke kan koble til master er koblet på riktig Wi-Fi nettverk. For å sjekke hvilket nett iPaden er koblet på går du under Innstillinger -> Wi-Fi og ser om enheten er koblet på ett nett som heter noe som: Gastrofix-POS eller Barcontrol-POS.
2. Sjekk om master er koblet på riktig Wi-Fi nettverk og se om den har statisk IP. For å sjekke om master iPad er satt opp med statisk IP, går du under Innstillinger -> Wi-Fi og trykker på
Slik skal Wi-Fi oppsettet til master iPad se ut. Slave iPad'er skal stå på automatisk.
Kommentarer
0 kommentarer
Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.